مهارتهای بازاریابی موفق 3

مهارتهای بازاریابی موفق 3

با توجه به بازاریابان بزرگ دنیا مانند ست گودین و استیو جابز، به وجود مهارت هایی در آن ها پی خواهید برد که شاید در نگاه اول هیچ ارتباطی به بازاریابی ندارد . این مهارت ها عبارتند از مهارت سخنوری و ارائه بازخورد و … . (نیازمندی های شیراز)

این افراد با تمرکز بر روی تامین نیازهای مشتریان خود به موفقیت بزرگی در حرفه خود دست یافته اند .

در این قسمت از سایت تبشی به ارائه چند مورد از مهارت هایی که به شما در بهبود و پیشرفت فعالیت بازاریابی کمک می ‎کند، خواهیم پرداخت.

این مهارت ها بازاریابی فروش را بالا می‎ برد

1. تقویت تفکر عموم نسبت به خود

یک بازاریاب موفق می ‎داند که موفقیت او در حرفه اش تا حد زیادی به طرز فکر مشتریان نسبت به او بستگی دارد و بنابراین دائما در تلاش برای تثبیت مهارت ها و توانایی های خود در ذهن مشتریان است .

مشارکت در رسانه های اجتماعی و صحبت در رابطه با رویداد ها، تاثیر زیادی در تقویت افکار عمومی خواهد داشت .

2. HTML

این مهارت که مرتبط با دانش اینترنتی است ، برای هر فردی که در حوزه دیجیتال فعالیت دارد ، ضروری است . لازم نیست که در آن متخصص باشید اما باید دانش اندکی در این زمینه برای حرفه بازاریابی کسب کنید .

مطالعات نشان داده که برخوردار بودن از مهارت HTML، تا 20% در پیشرفت مشاغل بازاریابی تاثیر گذار است . (نیازمندی های شیراز)

3. پیش بینی و رسیدگی به موارد

داشتن استراتژی و تکنیک در حرفه بازاریابی این امکان را به شما می ‎دهد تا مشتری بیشتری جذب کنید. قبل از مراجعه مشتری ، درصدد افزایش شاخص های اعتماد او برایید .

برای مثال حمل و نقل کالا را رایگان کنید و یا برای آن تخفیف مناسبی در نظر بگیرید که این موارد به تسریع پیشرفت شما در این حرفه کمک فراوانی خواهد کرد .

4. متقاعد کردن مشتری

بسیاری از مردم معمولا به دلیل ترس از خرید برخی اجناس ، از خرید آن ها به طور کل صرف نظر می ‎کنند . در چنین مواقعی یک بازاریاب باهوش ، درصدد متقاعد کردن مشتری برای خرید اجناس خود برخواهد آمد .

متقاعد کردن مشتری با صحبت کردن درباره کیفیت اجناس و ویژگی های منحصر به فرد آن حاصل می‎شود.

5. CRO

CRO به معنی بهینه سازی نرخ تبدیل می‎باشد. این مهارت در حرفه بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است. تها هدف تبلیغات، فروش است و یک بازاریاب، با به کار بردن نکات و ترفند های CRO می‎تواند این فرایند را تسریع کند. (نیازمندی های شیراز)

درک این اصول کاملا آسان است و به شما این امکان را می‎دهد تا با اتخاذ بهترین روش، به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهید.

6. عملکرد مناسب در شرایط دشوار

یکی دیگر از مهارت های ارزشمند در حرفه بازاریابی ، داشتن عملکرد مناسب در شرایط دشوار است . این که یک بازاریاب در مواجهه با کمبود ها بتواند به نیازهای مشتری جامه عمل بپوشاند و بهترین ارائه را داشته باشد ، او را از سایر افراد در این حرفه متمایز خواهد کرد .

7. قیمت گذاری

یک بازاریاب کاربلد باید بتواند تاثیر هزینه های تولید ، کیفیت ، انتظارات مشتری ، موقعیت بازار و رقابت بر روی محصول را به خوبی درک کند . بهینه سازی و نظارت بر قیمت می ‎تواند به شما و مشتریانتان کمک کند تا به سود حداکثری برسید .

8. آزمایش کردن

انجام آزمایش بر روی گزینه و عملکرد مورد نظر برای رسیدن به هدف مشخص بسیار مهم است . هرگز بدون انجام آزمایش اقدام به انجام فعالیتی نکنید.

9. معیار ها

معیار های مختلفی در انجام پروژه های بازاریابی وجود دارند ؛ مثل تعداد مشترکین ، بازدید صفحه ، بارگیری ها ، گزینه مورد نظر و فروش و موارد دیگر.

برخی از این معیار ها نسبت به سایرین از اهمیت بیشتری برخوردارند و وظیفه شما این است که بر روی خواسته مشتری و محصول فعلی خود تمرکز کنید . (نیازمندی های شیراز)

10. فشرده سازی

شما به عنوان یک بازاریاب باید بتوانید یک مفهوم پیچیده و بزرگ را به صورت یک ایده کوتاه و ساده دراورید . پس از صحبت کردن با مشتری و تفکر درباره خاسته او نتیجه می ‎گیرید که مشتری خاستار انجام چه کاری است .

11. تثبیت موقعیت

شما باید به عنوان یک بازاریاب محصول ، بازار آن و مشتری را مورد مطالعه قرار داده و در نهایت مزایای آن را تبلیغ کنید . بهترین راه برای انجام این کار فرستادن پیام به کانال های مربوطه است .

12. تلفن همراه

عصر امروز، عصر استفاده از تلفن همراه به منظور انجام فعالیت های مختلف مانند جستجو آنلاین و مطالعه محتوا است . یک بازاریاب کارآمد در مهارت های مرتبط با تلفن همراه تخصص دارد .

13. سازماندهی کردن

به عنوان یک بازاریاب، باید بتوانید اصطلاحات کوچک را با اقدامات بزرگ نشان دهید . این امر با داشتن یک تیم بازاریابی بزرگ و استفاده از استراتژی های بازاریابی قابل انجام خواهد بود . (نیازمندی های شیراز)

14. تجسم داده ها

ما معمولا محتوای بصری را بهتر و سریع تر از متن ، پردازش و درک می ‎کنیم . طبق برخی مطالعات ، ارائه اطلاعات به صورت نمودار یا یادداشت برداری و اسلاید باعث می ‎شود درک و اشتراک گذاری آسان تر شده و فعالیت بازاریابی پویا تر شود .

15. استفاده از فناوری های جدید

نه تنها بیشتر بازاریابی ها در دنیای مدرن به صورت دیجیتالی انجام می ‎شود، بلکه بیشتر ابزار ها، خدمات و سیستم عامل های مورد استفاده برای آن نیز وجود دارد .

به عنوان یک بازاریاب دیجیتالی ، نیازمند بهره گیری از مهارت های طراحی گرافیکی، CMS، سیستم عامل های تحلیلی ، برنامه های زمان بندی و پیام رسانی ، رسانه های اجتماعی ، اتوماسیون بازاریابی و بسیاری از ابزار های موجود و در حال ظهور دیجیتالی خواهید بود .

16. شناخت کافی از طراحی

نیازی نیست که به عنوان یک بازاریاب در زمینه طراحی تخصص داشته باشید . کافیست بتوانید طراحی خوب و بد را از یکدیگر تشخیص داده و سلیقه مشتری را شناسایی کنید و از وب سایت ها، فیلم های تبلیغاتی، اینفوگرافیک ها و محتواهای مطابق با سلیقه مشتری استفاده کنید . (نیازمندی های شیراز)

17. داشتن نوآوری

اگر بتوانید با ارائه خدمات جدید از رقبای خود پیشی بگیرید و به نیاز های مشتریان خود به خوبی پاسخ دهید ، می‎ توان گفت که شما یک بازاریاب نو آور و موفق هستید .

18. صبور بودن

به عنوان یک بازاریاب باید صبر و شکیبایی خود در جذب مشتری را افزایش داده و از عجول بودن در این زمینه خودداری کنید . پشتکار داشته باشید و به راحتی از حرکت نایستید .

19. انگیزه دادن به دیگران

حتی در صورتی که یک بازاریاب توانا و با اشتیاق باشید ، گاهی ممکن است اعضای دیگر تیم شغلیتان به اندازه شما شور و انگیزه نداشته باشند . در این شرایط باید بتوانید به آن ها انگیزه داده و روحیه آن ها را تقویت کنید .

20. شجاعت

بازاریابی کار سختی است ؛ به خصوص اگر می ‎خواهید در حرفه خود عالی باشید .

موفق با طراحی استراتژی دیجیتال 2 - مهارتهای بازاریابی موفق 3

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

استخدام شیراز

تبلیغات شیراز

تبلیغات شیراز

تبلیغات شیراز

آگهی شیراز

آگهی شیراز

آگهی شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز