شرایط و ویژگی های تصویر آگهی

هنگام فروش آنلاین، مشتریان شما این امکان را ندارند که محصولات شما را انتخاب، لمس و بررسی کنند. (آگهی شیراز)

بنابراین در تصاویری که از محصولتان قرار می‌دهید، فرصت خوبی هست که جزییات آن را به نمایش بگذارید و خریدار را برای خرید محصولتان جذب کنید.

برای عکس‌برداری با کیفیت از محصول و کالایی که قصد فروش آن را کرده‌اید لازم نیست دوربین باکیفیت بالا و حرفه‌ای در اختیار داشته باشید.

امروزه اکثرتلفن‌های هوشمند دارای دوربین‌های بسیار قدرتمند می‌باشند و می‌توان با استفاده از آن‌ها تصاویر بسیار عالی را تولید کرد.

با سایت تبشی همراه باشید و لذت ببرید.

عکس آگهی باید چه شرایطی داشته باشد؟

طبق تجربه به دست آمده در «دیوار» آگهی‌هایی که همراه با تصویر منتشر می‌شوند، نسبت به آگهی‌های بدون تصویر، ۳ برابر بازدیدکننده‌ی بیشتری دارند؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌دهیم برای بازدهی بیشتر آگهی خود حتما از عکس استفاده نمایید.

همواره از تصاویر واقعی، باکیفیت و مرتبط با کالا یا خدمتی که ارائه می‌نمایید، استفاده کنید؛ اندازه‌ی تصویر می‌بایست حداقل 600*600 پیکسل و حجم آن حداکثر 20 مگابایت باشد. (آگهی شیراز)

 چنانچه یک یا چند بند از موارد زیر برای تصویر آگهی شما صدق کند، تصویر مورد نظر منتشر نخواهد شد:

  • تصویر لوگو (جز در دسته‌بندی استخدام و کاریابی)،
  • تصویر بیش از حد کوچک یا بی‌کیفیت،
  • تصویر غیر واقعی،
  • تصویر دارای کادری سیاه (یا سایر رنگ‌ها)،
  • مغایرت محتوای تصویر با شرایط عرف جامعه و یا قوانین جمهوری اسلامی،
  • استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی شیراز
  • تصویری که متعلق به آگهی دیگری در دیوار باشد،
  • تصویری که به آگهی مرتبط نباشد،
  • تصویر اول آگهی حاوی متن باشد،
  • قیمت و شماره تلفن در تصویر درج شده باشد،
  • تصویر آگهی شامل متن باشد،
  • تصویر نیاز به چرخش داشته باشد،
  • تصاویری که دارای شماره تماس، ایمیل یا آدرس سایت باشند.

در صورتی که هیچ‌کدام از موارد بالا در مورد تصاویر مدنظر شما صادق نیست ولی در هنگام ثبت آگهی، حذف شده است، عکس آگهی خود را به همراه عنوان آگهی و شماره تماس و ایمیلی که با آن آگهی را ثبت کرده‌اید،

از طریق فرم تماس برای تیم پشتیبانی «دیوار» ارسال نمایید تا پس از بررسی مجدد، تصویر را بر روی آگهی شیراز شما قرار دهیم.

بهترین نکات هنگام عکس‌برداری از محصول

قبل از گرفتن عکس از محصولات، تنها چند چیز ساده وجود دارد که با در نظرگرفتن آن میتوانید به تصاویری که میخواهید برسید.

حالت تصویر

اگر از گوشی هوشمند خود برای گرفتن عکس‌های محصول خود استفاده می کنید،حتما حالت‌های مختلفی از عکس‌برداری در دسترس شما قرار میدهد. یکی از ویژگی های که دربسیاری از گوشی‌های هوشمند وجود دارد قابلیتی به نام HDR می باشد.

هنگامی که شما در حالت HDR تصویری را ثبت می‌کنید، دوربین شما سه عکس متوالی با درجه روشنایی متفاوت ازصحنه می‌گیرد.سپس نرم افزار دوربین این تصاویر را با هم ادغام و تبدیل به یک عکس می‌کند و تاریک ترین، روشن ترین نواحی تصویر را حفظ می‌کند.

چه زمان باید از HDR استفاده کرد؟

برای عکس‌برداری حتماً لازم نیست همیشه حالت HDR دوربین شما فعال باشد چرا که در برخی موارد می‌تواند نتیجه عکس‌برداری برعکس شود و عکس بی کیفیتی تحویل بگیرید. (آگهی شیراز)

عکاسان حرفه‌ای به صورت تجربی می‌توانند تشخیص دهند چه زمان باید از HDR استفاده کرد. شما هم با خواندن نکات زیر مواردی که باید از HDR استفاده شود را بیاموزید.

الف) مناظر طبیعی

نور یکی از مهمترین عوامل در گرفتن عکس خوب است. اما در فضای بیرون ممکن است نور خورشید مشکل زا شود و اختلاف زیاد نور بین تاریکی و روشنی به وجود می‌آورد.

به همین دلیل با استفاده از حالت HDR میتوان کنتراست تصویر را متعادل کرد که این تصویر میتواند یک تصویر مناسب برای آگهی باشد و مشتریان بیشتری را برای محصول ما پیدا کند.

ب) صحنه هایی با نور کم

اگر عکس شما خیلی تاریک است و یا قستمتی از آن تاریک است میتوان با استفاده ازHDR سطح روشنایی تصویرمان را متعادل ساخت.
نکته: برای عکس‌برداری از سوژه‌های متحرک به هیچ وجه از حالت HDR استفاده نکنید. (آگهی شیراز)

چند زاویه

در عکس برداری از محصول همیشه بسته به آن محصول، از زاویه‌های مختلف آن عکس‌برداری کنید چون این موضوع برای اغلب مشتریان بسیار مفید است وآن ها قادر به دیدن همه جانبه محصولی که می‌خواهند خریداری کنند هستند.

اگر شما محصولی شبیه به جواهرات را به فروش می رسانید، تصویر شما تا حدامکان جزییات آن را باید به نمایش بگذارد. برای پیروی از این نکته باید به تنظیمات دوربین خود رجوع کنید و حالت ماکرو را برای آن فعال نمایید.

حالت ماکرو این امکان را برای شما فراهم میکند که از فاصله کم از محصول خودعکس برداری نمایید.

روشنایی

داشتن یک تصویر روشن از محصول میتواند نتایج خوبی برای فروش شما به ارمغان بیاورد، چون یک تصویر روشن، رنگ های واقعی و جزئیات بالایی را برای خریدار به نمایش میگذارد.

برای اینکه تصاویری روشن داشته باشیم میتوان از نور طبیعی مثلاً نور پشت پنجره یا از نور مصنوعی مانند نور چراغ مطالعه استفاده کرد.

یک تصویر مناسب برای آگهی باید از روشنایی قابل توجهی برخوردار باشد.

پس زمینه

بسته به نوع محصولی که شما قصد فروش آن را کردید اغلب پس زمینه سفید یا رنگی روشن نسبت به پس زمینه تیره، ترجیح داده میشود. البته این مورد میتواند کاملاً تجربی باشد.

پس زمینه مناسب پس زمینه ای است که محصول شما را به خوبی جلوه دهد و کاربران را فقط به محصول جذب کند نه به پس زمینه.

تصویر مناسب برای آگهی شیراز باید از پس زمینه ی مناسبی برخوردار باشد تا مشتری را جذب نماید.

فکوس

بسیاری از تلفن های هوشمند به صورت خودکار بر روی سوژه فکوس میکنند امااگر احیاناً تلفن همراه شما قابلیت فکوس خودکار نداشت میتوانید به صورت دستی بروی صفحه نرم افزار دوربین لمس کنید تا دوربین بر روی محصول شما فکوس و تمرکز کند.

با این کار میتوانید از تار شدن عکس گرفته شده جلوگیری کنید و از جزئیات دقیق تری از محصولتان عکس برداری کنید.

اضافه کردن افکت

در بسیاری از برنامه های دوربین در تلفن های هوشمند این قابلیت را برای شما فراهم میکنند که پس از عکس گرفتن میتوانید روشنایی و رنگ تصویر گرفته شده را تغییر دهید

یا می توانید تعدادی فیلتر ها و افکت هایی را به تصویر خود اضافه کنید و تصاویر زیبایی را از محصول خود تهیه کنید. مطمئناً تحقیق درمورد این نرم افزار ها ارزشش را دارد. (آگهی شیراز)

یک تصویر مناسب برای آگهی باید از افکت هایی برای زیبا شدن برخوردار باشد.

امیدواریم بعد از مطالعه و استفاده از نکات و راهنمایی های که در این پست به شما بیان کردیم بتوانید تصویر مناسب برای آگهی خود انتخاب کنید و فروش محصول خود را افزایش دهید.

2077576 - شرایط و ویژگی های تصویر آگهی

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز

تبلیغات شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز

استخدام شیراز

استخدام شیراز

استخدام شیراز

نیازمندی های شیراز 

نیازمندی های شیراز

نیازمندی های شیراز